Het echte vertrek nadert! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sjoerd Spaanjaars - WaarBenJij.nu Het echte vertrek nadert! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sjoerd Spaanjaars - WaarBenJij.nu

Het echte vertrek nadert!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

16 Februari 2006 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Vandaag de laatste dag, morgen gaat “de reis” echt beginnen. Om 14.45 uur eerst naar Heathrow, om 19.00 uur door naar Nairobi, waar ik de 18e om 06.35 zal aankomen. Het afscheid van alle roerende zaken is achter de rug. Het huis verkocht, de laatste achterblijvende spullen in de container en staan voorlopig opgeslagen. De beoogde 16 m3 bleek voldoende.
De rugzak is ingepakt en blijkt 23 kilo te wegen inclusief mijn noodzakelijke Swahili map. Kan ik nog wat verder studeren in de avonduren. En dan heb ik al meer meegenomen dan ik in gedachten had!
Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor alle goede wensen en laat snel iets van me horen als ik daar ben.

Sjoerd

  • 16 Februari 2006 - 08:39

    Kaat:

    Hallo Sjoerd,

    Ik moet zeggen, ik heb aan je gedacht deze week en heb het er gisteravond nog met iemand over gehad. Komt nu toch hééél erg dichtbij. Ik wens je alvast veel succes toe en een goede reis. We will keep following you !!
    Groetjes, Kaat

  • 16 Februari 2006 - 09:08

    Joost Bekkers:

    Sjoerd Succes ook met Swahili. Wij vertrekken de 24ste.

  • 16 Februari 2006 - 09:11

    Mia Gelan:

    Goede reis, Sjoerd! Ik wens je vanuit Hanoi heel veel geluk, moed en doorzettingsvermogen met je nieuwe leven in Kenia. Ik volg je op de voet via deze weg...

  • 16 Februari 2006 - 09:15

    Fam Martens:

    Hallo Sjoerd , eindelijk is het zover.We kunnen ons voorstellen hoe je je voelt.We wensen je heel veel succes en plezier in je nieuwe uitdaging en blijven je volgen.We hopen voor je dat alles naar wens gaat.Hier gaat alles goed en we laten binnenkort wel wat meer horen van ons.Een hele goede en voorspoedige reis toegewenst van ons allemaal,groetjes vanuit een warm New Zealand

  • 17 Februari 2006 - 17:09

    Riek Van Galen:

    goede reis en veel succes

    tutaonana Riek

  • 20 Februari 2006 - 18:53

    Johan:

    Hey Sjoerd, is het uiteindelijk toch nog snel gegaan! Zoals waarschijnlijk de komende tijd voorbij zal vliegen. Nieuwe indrukken, nieuwe mensen, wij zijn benieuwd hoe het je daar gaat bevallen. Succes en zeker ook zeer veel plezier (en zul je niet meteen Parijs-Dakar op je motor gaan nabootsen.....) toegewenst! We horen/ zien het, hartelijke groeten uit Vlissingen, Johan en Daniëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjoerd
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 48520

Voorgaande reizen:

17 Februari 2006 - 18 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: